friends4ever
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

friends4ever

friends4ever

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

يارب تعجبكم

كاتب الموضوعرسالة
samora
(المشرفين)
(المشرفين)
samora

يارب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: يارب تعجبكم   يارب تعجبكم Icon_minitimeالإثنين 06 أغسطس 2007, 16:28

*نساء العالم اتحدن وقررن أن لا يقومو بأي أعمال في المنزل وبعد أسبوع تجمعوا ليعرفوا نتائج إلاضراب ..

فقالت الزوجة الفرنسية أنا قلت لجوزى ميشيل أنا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة وقالت أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح وقالى انتى بتتعبى اوى ياحبيبتى.

وقالت الزوجة الانجليزية أنا قلت لجوزى أنا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع ده .. أول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة.

جت العربيه وقالت أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة فى البيت الأسبوع دة

وقالت أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال.

*مره واحد وابنه كسووولين كتير

قام رن جرس الباب

قال الاب روح افتح لامك قله الابن مهي مرتك افتحلها انت

وفضلو على كدة

روح لامك وروح لمرتك

راح الاب قال طيب هيا طالق افتحلها انت بقى

*واحد و هو بيموت بص لمراته بصه كلها رومانسيه و قالها : انا لما اترفدت كنتي معايا ، و لما عييت وقفتي جنبي، ولما فلست برضوا كنتي معايا ، و دلوقتى لسا جنبي ، مسك ايدها بحنيه و قالها : مش عارف ليه حاسيس انك نحس

*مرة واحد عصبي جدا قال لمراته انا هحكيلك حاجه غريبه جدا ومن كتر ما هيه غريبه مش هتصدقيني وهتقولي عليا كذاب اهوة انتي اللي كذابه وقليله الادب روحي وانتي طالق
https://shababiik.ahlamontada.com/
tamatm
زائر

يارب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب تعجبكم   يارب تعجبكم Icon_minitimeالإثنين 06 أغسطس 2007, 17:20

ههههههههههههههههههههههههههههههه نكت تحفه يا سميرة غريبه تطلع منك يا بتاعت بلاص العسل هههههههههههههههه
samora
(المشرفين)
(المشرفين)
samora

يارب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب تعجبكم   يارب تعجبكم Icon_minitimeالإثنين 06 أغسطس 2007, 18:32

هههههههههههههههههههههههههه
بلاص يعني ايه بلاص هههههههههههههههههههههه
مرسي يا طماطم ال بلاص ال
https://shababiik.ahlamontada.com/

يارب تعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-